I DREAM ABOUT KISSING IN THE RAIN


hejhejhej :) Började dagen med en sovmorgon hos månsan. Därefter hade vi politiksnack i skolan, med någon partiledare från socialdemokraterna som hade föreläsning i aulan. Åt kycklinggryta och ris till lunch för att sedan avsluta dagen med textkommunikation, där vi gjorde färdigt våra bokomslag. Ganska slapp dag med andra ord! Nu har jag kommit hem och tänkte sätta mig och skriva lite på svenskan innan det är dags att bege sig till rugbyträningen. För övrigt har vi byggarbetare här hemma som håller på att lägga om taket, känns dock som att dom ska banka sönder väggarna vilken sekund som helst. Nu hörde jag dessutom ett vrål och en kille som sa "ingenting går som det ska", vi får se hur dethär slutar helt enkelt. Vi hörs! Puss

Militärjacka -köpt i Paris
hoodtröja -Hm (herr)
skinnklänning -bikbok
korsörhänge -köpt i Köpenhamn

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) jag skulle bara vilja be om en liiiiten tjänst. Det är så att jag tävlar på en sida och det gäller att få så många ''Sidvisningar'' som möjligt, så om du skulle vilja vara riktigt söt och hjälpa mig och bara klicka dig in på denna sidan; http://www.iphonet.se/?p=1039



Det skulle betyda mycket för mig :) Kram på dig!



Det är inget jobbigt. Bara klicka in och sen kryssa ner liksom, inga frågor eller något. Bara ett vanligt blogginlägg.

2011-11-15 @ 14:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0