I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I AM


Tanken var att detta inlägg skulle komma upp igårkväll men icke sa nicke. Efter att ha tränat åkte jag hem och träffade saknade mamma och pappa som varit iväg några dagar. Skönt att ha dom hemma igen med andra ord :)
Därefter drog jag upp symaskinen på mitt rum och började skissa på lite smått och gott. Längesen jag sydde nu och det märktes, för inte sjutton kunde jag slita mig därifrån haha! Satt uppe till halv två och sydde på en virkad klänning som blev färdig strax innan läggdags.

Hade den i skolan idag, men visar upp den på bild senare! För nu ska jag nämligen åka iväg och träna lite inomhusfotboll med gamla laget :) åh känsla!! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0