I SMILE IN A WAVE


(På bilden ser ni de skadedrabbade bänkvärmarna på lägret, och för de som inte kan tyda våra cheerleading kunskaper så ska det stå STAGG och nej det är inte jag som är t..)

Godkväll mina älskade vänner! Lovet är slut och en ny skolvecka har påbörjats. Började dagen med att spika ett ig på matte c provet.. Jätte uppmuntrande start, verkligen. Och jag som hade pluggat som ett djur :( Menmen, inget att göra åt saken nu. Får helt enkelt göra ett nytt försök nästa vecka! Annars har dagen bestått av samhällsredovisning som gick helt okej. Satt hela kvällen med den igår enda till jag bröt ihop,  så bannemig om den inte skulle var godkänd haha :)

Annars är väl allt bra! Var på sjukhuset och tog prover mot eventuella allergier idag efter skolan. Så nu är det bara att vänta på svar. Ska troligtvis börja träna rugby på onsdag igen vilket känns stört skönt!! Höll ju på att bli galen under helgen när jag hela tiden stod vid sidan av.

Imorgon har vi sovmorgon till elva vilket är guld värt en dag som denna. Men nu ska jag fortsätta drömma mig bort till olika sista minuten resor, desperat jo en aning kanske. Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0