I WANT TO HEAR WHAT YOU HAVE GOT TO SAY


Godmorgon säger två slitna krigare. Hoppas allt är bra med er! Kvällen igår började hemma hos Lina b med tjejerna i laget innan vi begav oss på årsfest som ägde rum på restaurang segel. Åt god mat och skrattade minst lika gott till prisutdelning i olika kategorier. När vi hade gjort vårt där, begav vi oss vidare till Lina M för att påbörja förfest nummer 2 innan Palace väntade. När vi strax innan ett fortfarande stod i kön utanför Palace gav jag, vickan och linnea upp och gick till Max istället. Där mötte man brorsan och vipps så hade man sällskap hem i den kalla decembernatten!

Inte klokt att det är första advent idag också! trots att jag inte gillar julen så känns det lite mysigt! Ska fira den på bästa sätt genom att plugga samhälle och jobba hela kvällen..Men en och annan pepparkaka hinner jag nog få i mig också :) Vi hörs senare. pusss

Kommentarer
Postat av: hanna hemmingssonna

Lippis då! De är fortfarande november ju! :D

2011-11-27 @ 15:20:22
URL: http://pannishannis.devote.se
Postat av: filippis

haha ja? jag sa ju bara att det var första advent hannis :D

2011-11-28 @ 15:19:47
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0