IF I HAD YOU HERE NOW I FELT ALIVE


Hej på er! Tänkte bara meddela att jag lever men är för tillfället i ett träning&plugg tillstånd.. Ni kan dra egna slutsatser om hur roande ni tror att mitt höstlov blev.
Men jag rättar mig bara efter vardagens rutiner och har för någon timma sedan kommit hem från dagens rugbyträning.

I förrgår fikade jag med åse på Kullzénska. Om ni inte har testat kaffe mocka after eight där, bör ni göra det! Blev en lång pratstund om livets innebörd och då är det ju himla bra att ha någon som lilla åse.

Efter endel pluggande på kvällen åkte jag och måns hem till hans föräldrar i emmaboda. När jag dagen därpå kom hem därifrån var det snabba ryck hem en sväng innan det var dags för en helvetesträning i brottarhallen.

Men vi alla överlevde och det kändes ju förbannat bra efteråt. På kvällen kom saknade zozan hit, vi drog en roadtrip till maxi innan vi myste ner oss i min säng med chips & cheeseballz. Välbehövlig kväll!

Men nu väntar en bautastor hög med plugg som måste göras klart idag....panik ja. Bjuder på en bild från valborg sålänge. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0