ITALIA

Godkväll :) Slutade ju ganska tidigt idag så tänkte göra ett inlägg, men så rann tiden iväg innan det var dags att tillsammans med rugbylaget åka och lyssna på Maria Kehagias förläsning. Ska verkligen försöka att ta åt mig allt hon sa och tänka positivt så att nervositeten åteminstone hinner försvinna lite innan matchen på torsdag!

Därefter åkte vi direkt vidare till Italia och käkade med laget. Jag är ju en sucker för pizza hehe, så det blev en oxfilé med vitlöksost, ljuvligt gott vill jag lova! Vi snackade lite skit och taggade torsdag, innan vi mätta och belåtna begav oss hemåt. Måns skulle iväg med grabbarna och ville inte att kissen skulle vara ensam hela kvällen så jag tog vägarna förbi honom och hämtade upp lille Wilgot.

Agnes har varit här en sväng och hälsat på den lilla björnen, och nu ska jag hoppa in i duschen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0