NÄR DU ÄR VILSEN I EN VINTERNATT, KOM IHÅG MIG DÅ


Godkväll! Tänk vad årstiderna kan påverka ens humör egentligen.. Jag är för övrigt på ganska bra humör, men så oerhört trött. Antingen sover man för lite eller sover man för mycket, det händer ju aldrig att man hittar något lagom där emellan. 

Hur som helst skulle jag ikväll egentligen träffat jonas men efter att min träning var slut blev det lite ont om tid innan han skulle dra vidare på sin egen, så vi skjöt upp det helt enkelt :) Istället ska jag mysa med mamma framför bonde söker fru och sy vidare på en ny påbörjad klänning.

På bilden ser ni ett ytterligare inköp från bikbok. Gosig sandfärgad tröja för 399:- ordinarie pris 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0