SLOW DANCING IN A BURNING ROOM

Ambitiös tjej som sitter i skolan tills nu trots att vi slutade vid tolv. Kanske är det för att personalen på umo var så troligt sega, att jag inte orkade sätta arslet på sadeln och trampa hemåt, eller att jag är så obegåvad att jag var tvungen att plugga omprovet i engelska nationella. Kan även ha varit en blandning av alla tre.

Nu är jag i alla fall hemma en snabbis och ska äta innan jag åker iväg på min livs sista rugbyträning. Vi ska ha genomgång, få matchstället, fläta och spraya håret svart ;) Men nu måste jag byta om och vänta på att mina nudlar ska bli klara. Vi hörs ikväll! Pusselipuss


Bild på min nya jacka! Köpt på HM divided i Malmö. Älskar blandningen mellan skinn och "fleece". Dock lite för kall att använda nu, men perfekta höstjackan! 499 kr gav jag för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0