VÅRA TUNGOR GICK SOM HJULEN I ETT REV





Hejhejhej :) Kvällen igår spenderade jag i Falkenbergs matsal, där Ida som är nybliven 18åring skulle firas! Hon hade fixat och donat med mängder av jättegod mat och alkohol. När vi var mätta och belåtna korkade alla upp för kvällen som sedan fortsatte på Palace, medan jag i min ensamhet satte mig på cykeln och trampade hemåt.. Lite hårt dedär med alkoholförbud, men snart är matchen är och det är så jäkla värt!!

Idag blev det tidig uppstigning för träning klockan 8.00. När den var färdig åkte jag hem en snabbis och sedan vidare till skolan för att hjälpa till på gymnasiemässan. Många förväntasfulla 96:or som jag gick runt och försökte hitta en passande linje. Minns ju själv hur svårt det var, och det värsta utav allt är att det verkligen känns som om det var igår. Blir rädd av tiden som bara rinner iväg..

Därefter blev det en snabbis på stan för att köpa present till Kalle som vi ska hem till ikväll! Han fyller ju 18 på söndag så därför ska vi fira honom ikväll :)
Så nu måste jag lägga på ett kol och börja fixa i ordning mig, Ha en bra kväll! ♥ puss 

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh herregud får 96orna gå runt där nu? Börjar ju bli riktigt gammal...

2011-11-12 @ 23:31:55
URL: http://autonomous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0