BOUND MY LOVE.


Träningen gick bättre än på riktigt länge! Fasen vad skönt om man kunde få avsluta säsongen på ett positivt sätt. Nu är det bara en träningsvecka kvar med fotbollen så det gäller att lägga i dedär sista krutet :)
Käkade korvgryta med ris på gröndal och nu är jag hemma och har försökt pigga upp mig med kaffe tillsammans med mamma och pappa. Tror dock inte att det gjorde någon skillnad eftersom mamma sa att jag såg ut som en zombie. 
Den komplimangen får avsluta dethär inlägget. Nu ska jag möta upp min pojk ♥ Sov så gott med er! puss

På bilden ser ni skorna jag köpte när mamma och jag var på Hansa förra veckan. Supersköna och passar till allt, så helt klart värt köp. 399kr på Skopunkten 

Kommentarer
Postat av: Ronja

jo den är ju tyvärr det visserligen.. åh vad gullig du är, det ska jag göra! tusen tack :*

2011-10-20 @ 22:30:31
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du lägga upp flera bilder på dina skor?:)

2011-10-23 @ 14:48:57
Postat av: filippis

Menar du alla skor eller dom jag använder mest? :)

2011-10-23 @ 21:04:31
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0