I NEED YOU TO FIX ME


Har nyss kommit ut ur duschen så nu sitter jag här med turban på huvudet och ser allmänt fånig ut. Månsan har varit och spelat SM-final i Göteborg så medan jag inväntar honom ska jag försöka få ordning på allt plugg. Visserligen känns det oerhört skönt att ha lov och att kunna prioritera allt man måste hinna med, men mitt lov kommer bara bestå av en massa träningar och plugg känns det som.. Som tur är ska jag hinna med att träffa hannis en stund efter träningen imorgon! :)

Tröjan på bilden inhandlade jag på Human bridge igår för 99kr. Vet inte riktigt om det är jag, men tyckte att den var så himla söt nu när det drar sig mot kallare tider. Om inte annat får jag väl bara ha den här hemma och mysa omkring i. Vi hinner nog höras en gång till idag, så ta hand om er sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli bättre på dagens outfit!

2011-10-31 @ 11:49:13
Postat av: filippis

hade gärna blivit det, om jag hade haft ett bra ställe att ta den på..

2011-10-31 @ 20:04:27
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0