I WAS DREAMING ABOUT YOU.

Godkväll! En bra nyhet är att det faktist inte alls gick åt skogen på träningen som det har gjort de senaste månaderna. En annan är att det är fredag imorgon och att vi ska inleda helgen på bästa sätt och fira Tove som äntligen har turen att fylla 18!! Kvällen börjar med förfest hos henne och sedan utgång på det, kan det bli bättre? Nej jag tvivlar faktiskt på det!

Och pricken över iet är att jag och måns har hittat världens sötigaste kattunge som vi ska övertala våra föräldrar att köpa. åååh ni anar inte, jag skulle kunna äta upp den så söt är den :*
Ikväll är jag helt enkelt glad, exalterad och tycker att livet är en aning underbart. Skickar även en kram enda hem till Emmaboda och johannis, känner att hon behöver den en mörk oktoberkväll som denna ♥

Men nu väntar sängen. Sov så gott alla ni där ute! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0