IF I HAD YOU HERE NOW I FELT ALIVE


Hej på er!! ♥ Eftersom blogg.se inte ville samarbeta med mig i går eftermiddag blev det ingen mer uppdatering. Men idag är det en ny dag med mya möjligheter så vi får hoppas på att dethär funkar!

Hade rugbyträning igår igen men det flöt på bra och förutom lite blåa knän har jag hållt mig skadefri än så länge. Runt 7-tiden mötte jag upp malin i stan för en kvällspromenad. Hade massor nytt att prata om så det var väl behövligt i det kalla höstvädret! När jag kom hem däckade jag i sängen framför one three hill innan jag fick kvällsbesök av världens bästa pojk:*

Idag har skolan varit lång och tråkig, men nu är jag hemma och ska strax byta om för att bege mig till Rugbyträning. Ikväll blir det att plugga matte.. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0