LET YOUR BODY DECIDE WHAT YOU WANT TO GO


När jag var ute och hämtade posten förut låg det ett paket i brevlådan. Och som alltid annars när det ligger paket i brevlådan är det ju aldrig till en själv, men inte denna gången inte! Det stod tydligt filippa wiebert på kuvertet! eftersom jag inte hade beställt någonting blev jag fundersam, men när jag öppnade paketet visade det sig att vara från tidningen Sofis mode, som jag prenumererar på. Även om det inte var några märkvärdiga grejer blev jag himla glad, haha:) Paketet innehöll 4 olika små krämer för huden. Perfekt nu till hösten när huden håller på att rasa ihop..

Så med detta inlägg vill jag alltså hissa känslan av att paketetet i brevlådan faktiskt är till en själv ;)
nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det plugg. Ha en fortsatt bra kväll allihop! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0