LET YOUR BODY DECIDE WHAT YOU WANT TO GO


Hej fina läsare! Är helt bedövad i både ben och armar efter dagens rugbyträning, och då var jag trots allt inte med på hela..Är nu hemma en snabbis för att fylla på magsäcken innan jag beger mig till samling på gröndal och sedan bilar ut till fjölebro där det väntas derby! Idag spelar vi för serieseger, och det bannemig ska vi ordna!

Igår åkte jag in till stan med malin för en fika i höstsolen. Helt obegripligt att det kan vara så varm i oktober! men jag klagar då inte :) På kvällen följde jag med måns och hans föräldrar till Borgholm där vi åt jättegod plankstek på Ebbas café.

Men nu måste jag skynda mig, vi hörs ikväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0