LOVE TO YOU




Ja det är helt okej att klaga-skylla-skrika-slå mig för den dåliga uppdateringen. I tisdags var jag ju som sagt i Halmstad för att kolla på måns som spelade landslagsmatch. Matchen slutade 0-0 och därmed gick grabbarna inte vidare till Em. Eftersom vi inte setts på drygt en vecka var det skönt att få pussa lite på han efter matchen i alla fall ♥

Igår var det onsdag och den spenderade jag till en början i skolan, för att sluta tidigt och bege mig till Kullzénska med mina flickor där det väntades naturkunskapsplugg. Kanske inte det bästa alternativet för råplugg, men drottningpaj och små mysiga pratstunder behöver man ju med! När jag väl kom hem hann jag slänga i mig en banan innan jag åkte iväg på Rugbyträning, och avslutade kvällen i världens bästa varma famn.

Och nu idag då.. Dagen började med fg-träning, sedan gjorde jag NK provet som förhoppningsvis gick bra, men man kan aldrig vara säker! Därefter serverades det fisk i skolan, och med de fiskälskare mina vänner är, blev det istället att gå in till stan för att slå sig ner på 4-kök och äta en supergod whoppertoast.

Nu i eftermiddag har jag varit pluggfri vilket har varit helt gudomligt skönt! Mamma och jag åkte ut till arenan för att köpa biljetter till matchen på lördag och därefter tog vi en sväng till Hansa city.

Inhandlade mig ett par nya höstboots och en fin klänning ni får se här senare. Men nu väntas käk innan jag åker ner till gröndal och tränar lite fotboll.
Hoppas att detta  långa inlägg har kompenserat alla de missade ;) Vi hörs ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0