SLOW DANCING IN A BURNING ROOM


På bilden ser ni en gul skjorta jag köpte förra veckan på Human brigde. Lite väl skrikig i färgen, men eftersom jag har blivit en sucker för skjortor under stickade tröjor, inhandlades den i första hand för den skull. Nu är jag på jakt efter en rosa/cerise tröja, så om ni har några tips på vart man skulle kunna hitta något liknande, är jag tacksam för förslag:)  

Men nu ska jag fortsätta med mina delicatochokladbollar här hemma. Efter att ha smockat i mig några av dem, beger jag mig till träningen. Haha bra kombination va.. Vi hörs ♥ puss!

Kommentarer
Postat av: Ronja

om du menar stickad så finns det en på h&m (divided) för endast 100 kr :)

2011-10-20 @ 21:07:18
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finns dock också på ginatricot :)

2011-10-21 @ 13:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0