THE BEST THING I NEVER HAD


Godmorgon! Fredagen spenderades hos tove där det bjöds på glasstårta och ett gäng härliga tjejer. Vi sjöng, spelade spel och firade den nyblivna 18åringen. Drog oss sedan vidare in till Palace där jag missade de strippande brandmännen men kvällen blev ganska bra endå och avslutades i amilias bil och lite nattkäk på mc donalds.

Upp tidigt dagen därpå för rugbyträning. Nej man var inte allt för pepp om jag ska vara ärlig. Men det var en lättsam och rolig träning så det tackar vi för. Hann hem och duscha en snabbis innan det bar iväg till arenan där Kalmar FF spelade årets sista hemmamatch. Det blev vinst med 4-1 och pojken min fick hoppa in i slutet!

Vinsten firades på Stekhuset tillsammans med Måns och hans syster Emmie. Åt jättegod plankstek och avslutade kvällen i måns soffa tillsammans med benknäckargänget på tv ;)

Natten kändes ovanligt lång vilket var underbart. Känns ju om att man aldrig får sovmorgon nu för tiden! Idag har vi ätit nudlar till frukost och nu sitter jag här hemma och funderar på om man skulle ta tag i dammsugningen eller kolla oth.. Får se vad det blir helt enkelt! Ha en bra söndag, pussis

En liten sneakpeak på klänningen jag köpte i torsdags. Den är ljusrosa och är siden på framsidan och transparent på baksidan. Kommer från Hm och kostade 199:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0