IKEA


Hallåja! Har varit hemma i värmen ett tag nu efter att ha cyklat hem från skolan i spöregn..Usch vilket väder alltså! Om det kommer vara såhär hela hösten tänker jag gå i ide till våren är här igen..

Menmen, annars har det varit en riktigt bra dag :) Började vid elva och fick för en gång skull en lång sovmorgon, underbart med andra ord. På projektarbetet jobbade jag och mina flickor på riktigt bra och vi har bevisat att man kan om man faktiskt vill! Efter det belönade vi oss själva med en roadtrip ut till Ikea där vi åt lunch! Blev en sväng på Hansa också men inga inköp för min del. Har fortfarande inte fört över lönerna sen i somras till mitt sparkonto, så det händer ju att pengarna lätt rinner iväg på ingenting. Så får ta tag i att göra det innan det är för sent!

Men nu ska jag byta om till myskläder och plugga matte för fullt. Outfit kommer upp senare! pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0