DO YOU BELIEVE IN MIRACLES?


God eftermiddag på er! Hur mår ni idag? :) Måste erkänna att det kändes ganska skönt att precis ha klivit innanför dörren när jag hörde hur det började spöregna ute. Drog på mig mjukisdressen och var allmänt tacksam över att inte cykla dyngsur i motvind påväg hem från skolan.
Dagen idag har varit trött..eller rättaresagt har jag varit trött. Kom inte hem förrän 3 inatt så det blev inte många timmars sömn innan det var dags för träning imorse.

Kvällen igår var i alla fall riktigt bra! Trodde ju att KM skulle vara lite sisådär eftersom man inte kan dansa.. Men så fel jag hade! Hade en riktigt bra kväll med mycket öl och trevligt sällskap.
Kvällen avslutades på Max med en fet hamburgare i käften, innan vi satte oss i en skön taxibil som tog oss hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0