I WAS MADE FOR LOVING YOU BABY


hejhejhejhej:) Hoppas allt är bra med er! Förutom trött och enormt frusen mår jag finfint. Skoldagen var lång men kändes som att den var över på några minuter. Så blir det om man skrattar sig igenom dagen tillsammans med mina favorittjejer. Lyckades dessutom få lite ordning på projektarbetet och hämtade grejerna som vi har blivit sponsrade med på Guldfågel arena. Vi fick en massa tröjor, handdukar, filtar, fotbollar och haklappar som vi ska skänka till barnhemmet. Så himla gulligt av dem!

Har precis ätit mellanmål så nu sitter jag här hemma och skriver lite på en inlämningsuppgift, i väntan på att träningen ska börja. Därefter blir det snabba ryck hem för att ta på sig rugbyoverallen och bege sig till skolan. Ettorna & tvåorna köar ju nämligen idag så medan Kagg kommer dit och gör något kul ska våra killar fjanta sig lite :) haha kommer bli underbart att se!

Men nu ska jag dricka kaffe! Ha en bra kväll. puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0