FADE IN TO DARKNESS


(bjuder på den enormt charmiga bilden med majas kaptenmössa poserande i ett av Tingbyskans klubblokals alla omklädningsrum..)

Är så oerhört trött att jag knappt vet vad jag heter. Kvällen igår började med brottarträning som jag hade haft ångest över hela veckan, sedan lipandet på förra träningen. Men det var faktiskt helt okej denna gången så det var skönt! Därefter åkte vi direkt vidare hem till emelie för att käka pizza och fixa oss inför kvällen. Eftersom det var halloweentema kände man sig inte direkt vacker, men tack vare vinet och resten av folket som bestod av kossor, pingviner, poliser, sjukhuspatienter och mycket annat, dansade vi och hade lika kul för det. 

Skulle egentligen sovit i Smedby men framåt kvällens slut kände jag att vad vore inte skönare än att få vakna upp i sin egen säng, så när det endå fanns skjuts tvekade jag inte på att åka med. 

Kom hem runt 3 och har idag haft min första riktiga sovmorgon på riktigt länge! Nu har jag ätit jättegod rostbiff och potatissallad och ska ta en liten powernap innan det är dags att åka ut till Lindsdal för att bocka av en ytterligare rugbyträning. Ha det bra sålänge ♥ Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0