WE CAN DO WHATEVER WE WANT TO.


Tror att matteprovet gick helt okej. Men som jag har sagt innan vill jag inte yttra mig mer om det, med tanke på att det tidigare har känts bra men slutat i katastrof..så ja, vi lämnar den biten helt enkelt ;) 

Dessutom helt okej att sluta halv tolv. Mindre okej att förstärkningsläraren jag skulle gått till med engelskan var på Kolmården. Han fick mig att längta lite efter tigrar och delfinshower.
Och på tal om det så planerar vi några tjejer i klassen, att dra på en härlig roadtrip i vår. Inkluderat Astrid Lindgrens värld och Kolmården. Kanske hinner med ölands djurpark också när vi endå är igång.

Förutom det, är jag helt okej tagg tills ikväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0