WE WOULD WORK TO GET BACK TO WHERE WE WERE


Efter ytterligare tre timmars matteplugg ger jag upp. Känner för en gång skull att jag verkligen haft en bra studieteknik och att jag försökt förstå dedär som ser ut som rena rama grekiskan, men när det trots de endå inte går har man bara lust att slänga böckerna i väggen..

Så nu tänker jag göra mitt bästa och sen får det gå som det går! Mer än så kan man ju faktiskt inte göra:)
När mamma och pappa kom hem från Växjö förut överraskade jag dem med pestopasta och kyckling som jag lyckats åstadkomma alldeles på egen hand! Så trots matten, kan jag ikväll lägga mig med gott samvete.

Nu luktar det nytänd brasa och kaffe på nedervåningen så jag ska pallra mig ner dit. Sov så gott med er ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

Snygg tröja :) vart har du köpt den? :)

2011-10-24 @ 18:30:56
Postat av: filippis

visst är den :D det är faktiskt måns gamla, men tror den kommer ifrån mq!

2011-10-25 @ 21:09:01
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0