WHAT WOULD YOU DO IF YOU STOOD HERE BESIDE ME?


Hej mina kära vänner :) Har precis ätit enchiladas som mamma hade gjort. Måste nog vara en av alla mina favoriträtter, så himla gott! På rugbyträningen förut var det ganska lugnt, skönt de med tanke på hur sliten man var efter helgens rugbyläger. Fick en fråga om jag kunde berätta mer om lägret och självklart kan jag det, men tyvärr inte ikväll för nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sätta mig med naturkunskapsplugget igen..

Slänger upp en dagens outfit som jag har photoshopat lite snyggt sådär hehe. 
Transparent linne och halsband från Bikbok, och skinnshorts, lång kofta och stel armring från Cubus.

Vi hörs senare! Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

De som händer i rugbyn stannar i rugbyn ;) haha!

2011-10-11 @ 19:36:07
Postat av: filippis

haha true that!

2011-10-16 @ 12:07:17
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0