WHO WILL LOVE YOU AND WHO VILL FIGHT FOR YOU

God förmiddag! Konstigt nog var jag inte så trött när klockan ringde vid kvart i sju i morse. Vi hade träning i Smedby redan klockan 8 och den sömntuta som jag vanligtvis är var det en jäkla tur att jag kom upp i tid! Träningen gick helt okej och nu är jag väl hemma igen och njuter av lukten hudkrämen istället för svett. 
 
Vid ett ska vi ha förläsning med Maria kehagia igen så först innan dess blir det en timmes matteplugg, som jag även kommer få ägna mig åt resten av kvällen... har nog varit den tråkigaste helgen på länge.
hoppas i alla fall att ni mår bra och att ni har haft en roligare helg än mig ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0