FRIENDS DON'T LET FRIENDS DIAL DRUNK



Hej på er:) Tog skolfoto idag i skolan och vill inte ens veta hur det blev..Vi körde ju nämligen på den traditionella finger-mustachen och jag missade munnen så själva mustachen lär väl hänga på min kind någonstans.
Aja nu när vi endå går sista året är det väl inte hela världen.

Ikväll vankas det fest på västerport och jag är så sinnessjukt pepp! Det är Qvössektionen som har anordnat så först ska tjejerna träffas och ha det himla trevligt innan  Söskillarna och resten av folket trillar in. Tyvärr har jag träning så jag missar alla roliga lekar, men kommer på kvällskvisten för att spendera en magisk kväll med fina människor. 

Men nu ska jag försöka lugna ner mig lite och ta en powernap innan träningen. Vi hörs imorgon! Pussis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0