I REMIND MYSELF TO LOVE YOU AGAIN AGAIN AND AGAIN


hej halli hallå alla fina:) Hade som sagt bara två lektioner idag så nu har jag varit hemma ett bra tag. Rotade igenom en påse med mammas gamla kläder som hon skulle skänka bort och hittade världens finaste klänning!! Annars har jag bara plockat och donat lite. Provat lite kläder inför kvällen och blivit förälskad i en massa musikaliska människor på youtube.
Ska strax gå ner och äta mellanmål innan jag beger mig till samling inför match. Idag möter vi Rödeby borta, och därefter blir det att fixa håret och sminka mig på bussen ;) för att hinna med sommarens sista utgång på Vallen! Är ju bartömning idag så vi måste se till att fixa 3poäng på matchen, för att jag inte ska behöva dränka mig i förlusten.

På bilden ser ni dagens, som består av: nya blusen från Gina, svarta jeans från cheap monday, ny halsring från Lindex(till alla er som har väntat i flera månader på att gina tricot ska beställa in nya, finns det nu liknande på Lindex), armband från månsi och hatten är mammas gamla.

Imorgon har vi samvarodag med klassen så ska bara grilla korv haha, liten sovmorgon i alla fall! Men nu ska jag kila, ha en bra kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0