I KNOW VERY WELL HOW I GET MY NAME.

Heej:) hade sovmorgon till elva imorse så efter träningen kom måns hit och kollade på film. Vi såg one hour foto som var sjukt obehaglig! Den handlar om en man som jobbar som framkallare på en fotobutik. Så inbillar han sig att han känner en familj som alltid kommer dit och handlar. Så han vet allt om deras liv och tar kopior på alla deras bilder, för att sätta upp på hela hans vägg i vardagsrummet. Haha ååh jag bara ryser när jag tänker på det, ni måste se den! Och jag som hade tänkt att lämna in en hel cd av foton, nästan så att man blir lite skraj att göra det efter denhär filmen ;)

Imorse gick vi upp ganska tidigt och åt en jättestor frukost. Därefter begav vi oss till skolan för att lyssna på en genomgång om projektarbetet och sist på dagen provade vi studentmössor. Åh kan knappt fatta att det är vår tur att ta studenten iår!! Allt har gått så himla fort och jag ska verkligen att försöka att ta vara på dethär sista året för fyfan vad man kommer sakna det..Menmen än så länge är det ju ett tag till :)

Nu ska jag kolla ett eller två avsnitt av oth. Vi hörs sen! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0