WHEN YOU TRY YOUR BEST BUT YOU DON'T SUCCEED

Hej på er :) var ju några dagar sedan eftersom jag har varit iväg. Hoppas allt är som det ska med er! Vet av egen erfarenhet att humöret och motivationen på hösten inte alltid är på topp.. Därför var det riktigt skönt att komma iväg en helg! Vi bodde på ett litet men mysigt hotell i centrala Paris. Under dagarna drack vi kaffe på ett av alla små caféer som flockade sig runt ett av alla torg. Vi besteg Eiffeltornet och gick minst sagt 1665 trappsteg för att komma högst upp. Vi besökte kvarnen där filmen Moulin rouge spelades in. Vi gick på bio med engelskt tal och fransk text, vilket betydde att jag som är värdelös i engelska var tvungen att ha öronen öppna och dessutom kolla upp i taket för att inte blanda ihop ljudet med den röriga franska textningen haha.. Förutom lite sevärdheter shoppade vi, åt god mat och drack vin. Jag kände att jag levde och det tänker jag förhoppningsvis fortsätta göra nu när jag kommit hem, trots lilla lugna Kalmar. 

Man blir ju helt slut av att vara i en storstad några dagar så man ska inte klaga att vara hemma igen! Idag flöt skolan på som vanligt och nu sitter jag här hemma och har ångest över att det ser förjävligt ut på mitt rum.

Ska försöka ta tag i det nu innan träningen, ikväll kommer nämligen måns hit. Har saknat honom ♥ Ska försöka komma upp med Parisbilderna så fort som möjligt! Nu ska jag kila. Ha en bra kväll! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0