2012-04-01





Efter jobbet igår skyndade jag mig att cykla hemåt. Trodde att stan hade fått strömavbrott när varenda gata var nersläckt, men det var ju tydligen dedär med earth hour som jag inte hade koll på.

Här hemma väntade Johanna, Felicia & Lisa för en liten förfest som var lugn men trevlig. Tyvärr fick felicia någon frossa och mådde inte alls bra, så när vi andra begav oss till Byttan åkte hon vidare hem till Emmaboda.

På Byttan var det väldigt lite folk, men trevligt hade vi i alla fall! Dock hade jag tidigare varit dålig med att äta (har typ aldrig hänt förut hehe) så jag kände mig inte heller särskilt 100 och begav mig hemåt runt ett-tiden. Vaknade kallsvettig imorse, så jag hoppas inte att jag också har dragit på mig någon skit..

Idag skiner i alla fall solen, det får en på lite bättre humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0