2012-04-10


Hej på er! Riktigt tråkigt väder här i Kalmar idag.. Vart försvann våren egentligen? Börjar tvivla på om man över huvud taget kommer hinna sola något innan balen och studenten.. ;) hehe dagens i.lands-problem

Tog mig en skön sovmorgon idag i alla fall. Efter frukosten åkte jag, mamma och edde ner på stan för att äta lunch. Vi åt på thaisilk, och hamnade i ren matkoma efteråt. Gott var det i alla fall!

När vi lämnat av Edde på tågstationen för att åka hem till Linköping igen, fortsatte mamma och jag att gå på stan. Har verkligen insett hur mycket jag tycker om min bror, och saknar honom nu när han inte bor hemma, så man uppskattar de gånger han kommer hem!

Bestämde mig i alla fall till slut att lämna tillbaka de vita jeansen från gina. Ångrar mig typ redan, haha..men det är inget att älta över. Inhandlade mig i alla fall en skjorta på rean, och en mintrgön t-shirt! Visar här någon dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0