2012-04-19


Hej på er! Vaknade runt elva, och tog en powerwalk in till skolan för att ha utvecklingsamtal. Det gick förvånansvärt bra, så jag och Tove gick med gott samvete till Körskolan för at plugga. tänkte vi.. Innan vi ens hunnit öppna böckerna började magarna kurra och vi smet in på Pizzapalatset brevid. Mötte manne som kom på varför vi hade valt Körkortscenter, endast för att vi hade Subway, Max och pizzapalatsen inom området av 20 meter..

Inget plugg blev det dock, men en mysig lunch i alla fall! Hade tagit fel på träningstiden så åt alldeles för sent..Så nu ska jag alltså åka till träningen där jag ska överleva en och en halvtimme med håll.

Berättar om gårdagen när jag kommer hem :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0