2012-04-21




Igår var hela familjen (utan brorsan som är påväg till Egypten..) hemma hos familjen Bengtsson på middag. Det bjöds på världens godaste ceasarsallad och en krämig jordgubbstårta till efterätt. Vi åker ju till Turkiet på en weekend nästa vecka vilket var kvällens höjdpunkt när det gällde samtalsämne. Trevligt var det i alla fall!

Nu ska alldeles Matilda hämta upp mig, så ska hon, jag och Simone dela ut ballonger och vara lejon på Max hamburgarerestaurang, haha Ifk berga kunde inte denna gången så vi fick ställa upp. Ska faktiskt bli kul!

Vi hörs när jag har kommit hem runt tre. Kram
För övrigt håller min blogg på att gå över till ett mat-blogg hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0