2012-04-23


fina tjejerna efter segern mot Bajen igår med 4-1!! Så jävla bra :)

Var helt slut efter matchen igår, så när jag kom hem åt jag cateringmat som blev över från farmors kalas, och tog en alldeles för lång powernap. Vaknade av att måns stod i mitt rum, kan nog ändå vara ett av de bättre sätten att vakna på ♥

Idag har jag slappat alldeles för mycket i skolan, utan att ha gjort något vettigt över huvud taget. Jag och tjejerna gick ner en sväng på stan där det bokades tatueringstider (dock inte för min egen del) och njöts i vårsolen. Avslutade stanrundan nere på la crossiant med johanna & felicia för lite snack och smoothie. Tur att man har dom.

Men nu ska jag och mina sega ben kämpa oss ner till träningen. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0