2012-04-25


Hejhejhej:) IDAG HAR VARIT EN BRA DAG. En av de bättre faktiskt. Vet egentligen inte varför, men den har flytit på bra. Nationella provet gick helt okej tror jag. Körlektionen gick asbra(!!!), tog en lång fika med fina människor på la crossiant i väntan på felicia och toves tatueringstid. Och sist men inte minst, var det ju 50% på bikbok idag så jag shoppade en hel del. Vilket betyder att det blir lite roligare med lite inköpt här på bloggen framöver. Dock är jag helt pank nu, så lönen som trillar in imorgon är mer än efterlängtad. 

Men nu ska jag åka ner till Gröndal och ha hand om fotbollsskolan! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

svarar du inte på frågor?

2012-04-25 @ 20:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0