2012-08-05

För övrigt så är det enda jag gör nu för tiden, att jobba, plugga, träna, sova.. Den lilla tiden som blir över pussar jag lite på månsan med. Saknar mina fina vänner som jag knappt har sett på hela sommaren!! Igårkväll tog jag till och med beslutet att stanna hemma från Felicias collagefest, bara för att kunna plugga körkortsteori..När fan hände det senast liksom? Mådde dåligt hela kvällen över att jag aldrig gick på festen..Men försöker intala mig själv att det var nog lika bra trots allt.. Tog mig en powerwalk efter jobbet och köpte grönsaker + dipp, och även pad thai som jag gottade i mig under kvällen, välförtjänt tyckte jag.
 
 
Idag har jag legat i solstolen någon timma och pluggat röven av mig.. Nu är det dessutom bara några jobbdagar kvar, sedan är jag ledig resten av sommaren som återstår! Så då hoppas jag att jag kan underhålla er på lite bättre sätt än dethär :) Ha det bra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0