2012-08-16

Okej jag ska vara ärlig, livet är inte på topp just nu. Men då gäller det att försöka njuta av det fina varenda sekund. Men jag har sån jävla ångest, över allt. Men nu ska det bli ett bra avslut på sommaren. Jag KOMMER ta körkort, trots att det är det värsta jag kan tänka på nu. Jag KOMMER fylla 19, och den dagen ska väl bli fin den också. Och till sist KOMMER jag komma på vad jag vill göra i höst och i framtiden, det gäller bara att ha lite tålamod.
 
Hoppas ni mår bra i alla fall ♥ Igår lunchade jag på stan med Malin. Åt min älskade italienska pastasallad på 4kök, kollade på folk och pratade lite om livet som sprungit förbi oss.
 
Idag har jag legat i soffan fram tills nu, men har bestämt mig för att rensa ur garderoben och det lär väl ta ett tag, så lika bra att börja.. Ikväll ska jag i alla fall träffa mina efterlängtade vänner.
Slänger in lite fina bilder från vistelsen på Österlen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

För ett år sedan, när jag började första hösten utan skola, hade jag också sjuk ångest över ca allt. Då skulle det ha varit skönt att ha någon som sagt något, så jag säger det till dig: Det blir såååå mycket bättre! Alla har ångest nu. Tror man behöver lite sådant för att få perspektiv på livet. Med vänlig hälsning, jättedjup

Svar: Du anar inte vilken lättnad det är att höra detta! Trots att jag fortfarande inte har kommit någon vart i mina framtidsplaner, så känns det bra att få höra att det kan lösa sig till slut i alla fall :) stort tack för de värmande orden!
Filippa

2012-08-20 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0