2012-08-24 HAPPY BIRTHAY TO ME

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det min födelsedag!!! Helt otroligt faktiskt. Jag som brukar räkna ner flera veckor innan, har inte haft en enda tanke på det. Jag har varit sjukt stressad och nervös över körkortet den senaste veckan, men idag kan jag meddela att jag klarade min uppkörning :D Är så jäkla glad att det inte går att beskriva! Kuggade på teoriprovet med 3 poäng för några veckor sedan så har fortfarande det kvar, som jag måste göra om. Men det var en sådan lättnad att i alla fall klara körningen. Nu kan jag koppla av och njuta av denna dag tillsammans med familj och pojkvän ♥ Kommer bli världens bästa födelsedag dethär, det kan jag lova!
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Vilken körskolan har du kört på och hur många lektioner har det krävts?:) vilken bit är svårast, teorin eller körningen tycker du?
Ska nämligen snart börja övningsköra :)

2012-08-24 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0