2012-08-30


Hej på er :) Igår vankades det kräftskiva hos bröderna Wennberg i Borgholm. Vi åt i mängder, drack vin från studenten och hade det jättetrevligt en bra stund, innan vi skulle ta bussen in till Kalmar, och vallen. Där var det sjukt mycket folk, främst studenter givetvis! Det är ju deras nollning nu i två veckor så man ser dem överallt i stan :) härligt med lite fulla och glada människor anser jag!
 
Trots att man själv kanske var bland de yngsta på Vallen igår kände man sig gammal, endast just för att man inte längre hade någon klass att fira och ha kul med. Men vi hade ju självklart varandra, oavsett om vi inte längre var klasskompisar ihop så vi lyckades göra kvällen väldigt bra endå.
 
Mötte upp Isac och Manne, och drog med manne på gyroskäk på corner. Pratade om livet till klockan slog för mycket och jag trampade hemåt på min cykel som alla andra utekvällar.
 
Blev en sen kväll vilket resulterade i att jag  vaknade oerhört sent idag. Halv två öppnades ögonen och jag blev mer än förvånad över hur jag kunnat sova bort hela dagen. Menmen, så är livet som arbetslös.
 
Nu ska jag fixa lite lunch innan det är dags att åka och träna! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0