2012-08-31





Måns och jag har degat hela förmiddagen. Igår kväll hyrde vi filmen Smekmånaden från helvetet, och den var så jävla dålig. En av de sämsta filmerna jag sett faktiskt, så b rakt igenom. Måns val dessutom ;) Men inget jag skulle rekommendera tyvärr! Idag tog vi en lång sovmorgon sen gick jag ner till Danskan och köpte nybakta frallor och chokladbollar som vi gottade i oss till frukost.
 
Nu har jag pluggat körteori och tänkte gå ner och slänga i mig lite lunch innan träningen. Pissväder idag med, men det är helt enkelt bara att bita ihop..
 
Efter träningen tar Måns och jag bussen till Öland för att äta grillat och spendera kvällen med hans föräldrar :) Ha det bra! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0