2012-12-02

Fredagen spenderade Måns och jag i Emmaboda tillsammans med hans familj. Vi åt och drack gott och spelade bowling! Var ett tag sedan jag gjorde det, men det var faktiskt riktigt kul! Avslutade kvällen med kortspel och filmen det regnar köttbullar.
 
Igår handlade jag 1 kg godis på tokige ture haha, älskar ju godis så då spelar det ingen roll om man ska visa sig på beachen om en vecka. Dessutom hade jag gått ner 4 kg sedan jag flyttade till Norge, helt sjukt!! Går typ aldrig ner i vikt annars, men eftersom vi inte har tränat någonting där nere, är det nog tyvärr bara mina muskler som försvunnit.. Men mamma försöker i alla fall göda mig här hemma nu haha, blev pizza och två lussebullar första dagen ;)
 
Aja slutsnacket om det, mamma och pappa åkte till Stockholm i fredags så igår lagade jag middag till Måns och mig här hemma. Gottade oss rejält och kollade på så mycket bättre, och sex and the city. Senare på kvällen tände vi ljus och invigde badkaret i vårat nya badrum som är klart här hemma! Mysigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0