2012-12-03

Goddag goddag. Mötte upp Malin på stan tidigare idag, så gick vi runt och kollade lite innan vi slog oss ner på 4kök (såklart) och åt lunch. Trots vädret var det mysigt att träffa henne igen ♥ 
 
Och vill ni veta en skitsak, joo att nu när jag väl fått tillbaka mobilen och båda knapparna som var sönder är lagade, har kameran slutat fungera!! Fan alltså, alltid är det något. Teknik och jag går helt enkelt inte ihop.
 
Lagade ju mobilen så att jag skulle kunna ha den i Thailand utan några problem, men nu är det ju helt meningslöst då kameran ändå inte fungerar!! Pallar verkligen inte, tacka då nokia3310 hehe
 
Aja en skitgrej, men det suger när iphonen är det enda jag tar kort med nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0