2012-12-05

Hej på er :) Ställde klockan i morse då tanken var att Måns och jag skulle ut och springa. Jag var taggad när jag gick och la mig, men när jag vaknade och fortfarande hade ont i halsen kände jag att det var lika bra att stå över. Som tur var, var han också sliten så vi nöjde oss med att ligga kvar i sängarna. 
 
Tog istället en promenad in till stan. Riktigt härligt vinterväder här i Kalmar idag! Dock var det ruggigt halt, så jag höll på att dra dit flera gånger. I stan bytte jag den blå paljettklänningen till slut... Blev så osäker om det verkligen var jag, så kände att den bara skulle ligga kvar i garderoben tyvärr. Men snygg var den!
 
Skulle även växlat pengar på Forex, men alla deras baht var slut!! Så hoppas att det går att lösa på flygplatsen.
Slutpratat om mina i-landsproblem, strax kommer Zozan hit för en fika ♥ Passar därför på att bjuda på en bild från skolavslutningen i åttan haha. Kram
 

Kommentarer
Postat av: linnéa

Superbra blogg :) det är ett måste att klicka in här varje dag! tänkte fråga dig om den glittriga bh:n som du designade själv.. vart fick du tyget ifrån och hur gjorde du? är intresserad av att testa själv hehe :)tacksam för svar. KRAM

2012-12-05 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0