2012-02-10


Mysig kväll med månsan & familjen igår ♥ Men stackars lilla wilgot mådde inte bra och kräktes flera gånger under kvällen :( Imorse mådde han i alla fall bättre och var lika busig som vanligt! Däremot blev det en kaotisk morgon imorse.. Jag släppte ut wilgot för att leka lite i trädgården och när jag ropade en kvart senare kom han inte. Jag gick in igen och kollade ut genom köksfönstret. Då ser jag 20 stora fåglar uppe i körsbärsträdet, och vem är inte i centrum av fågelmassan?? jo kattskrället.. Så jag sprang ut och försökte locka ner han, men han vägrade.. En halvtimma senare när fåglarna flygit iväg kom han i alla fall ner. Det tackar jag för, innan brandkåren fått rycka in.

Nu är det dags för skola! Pusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

galen kissekatt du har! (håller tummarna för att du kan ha myskväll nästa lördag)

2012-02-10 @ 12:00:53
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0