2012-02-11



Godmorgon mina kära vänner! Efter en lång skoldag åkte johanna och jag in till stan en sväng för att kika lite i butiker och handla mat. Vi båda fick med oss en efterlängtad hårring från HM hem!! Så ett tips till er som fortfarande är på jakt efter en, finns de guldiga nu på HM för 29 kr :)

När vi kom hem powernapade vi till the notebook och somnade gott i min säng. Vaknade lite stressade en halvtimma innan grabbsen skulle trilla in och ställde dem sedan i köket för att påbörja middagen, medan vi själva fixade i ordning oss.

Hade en trevlig middag och förfestade här innan vi drog vidare in till Palace. Helt klart en utav de bästa kvällarna på länge!! Inte så jättemycket folk, men hade sjukt kul endå. Hade dessutom tur med lift av Hampus påvägen hem, så att jag kunde somna gott i min egna säng.

Idag är en tung dag, först matteplugg sedan iväg och jobba 16-00-21.00.. Men folk som handlar i butiken är så glada och trevliga på lördagar så man överlever väl :)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan det börjar växa skalbaggar i mitt hår. Puss


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad kul att du var ute igår :D (bara några månader kvar till jag kan hänga på nu)

2012-02-11 @ 19:49:06
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0