2012-02-12


Godmorgon på er :) Har sovit länge inatt, men har drömt så jäkla många mardrömmar så jag var ganska tacksam när det väl var morgon! Har precis ätit frukost, och måste säga att jag saknar frukostbuffén på Polenfärjan..Då kunde man hålla sig mätt i flera timmar, vet ju själv att jag kommer vara nere i köket om någon timma och vara hungrig igen, haha

Annars idag då? Jo en ångestfull dag. Måste plugga till två matteprov, skriva färdigt och spela in ett svenskatal och plugga till ett naturkunskapsprov. Och inte nog med det, så måste jag försöka hinna med att övningsköra en sväng, och så jobbar jag ikväll med. Men det ska nog gå ska vi se, bara man ger sig fan på det :)
Vi hörs sen! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh så mumma!

2012-02-13 @ 20:09:13
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0