2012-02-17



Sitter och inväntar mitt matteprov som är färdigrättat. Om två timmar väntas det godkända/icke godkäna provet ligga i mina händer. Gah kan inte tiden gå lite fortare? Hatar att vänta.

Har i alla fall just nu medialektion. Vi jobbar med en webbtidning om våld. Senare väntas fajitas i matsalen, ska försöka tränga bort mina höga förväntningar innan dess.

Annars är livet bra. Blev bjuden på köttfärsbiffar och potatisgratäng, med fruktsallad och glass till efterätt igår. Pojken kan när han vill minsann! Pussades hejdå imorse då han åker för match i Stockholm runt lunch. Skönt att han kommer hem imorgon kväll igen! Kvällen kommer spenderas hemma med kära familjen, lite god mat, en bra film, lite onyttigheter och massa sömn är värt guld en dag som denna.
Vi hörs mer när jag kommer hem, ha en fortsatt bra fredag ♥ Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klarade du provet?

2012-02-19 @ 16:28:46
Postat av: filippis

haha ja tänka sig! Eller egentligen var jag ju några poäng ifrån.. Men jag och läraren gick igenom de frågor jag hade fel på, och när jag fick göra om dem klarade jag det!! så hon satte G till slut ;)

2012-02-19 @ 23:10:38
URL: http://ffilippawiebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0