2012-02-19


Godmorgon på er! Efter att ha cyklat hem i spöregn från jobbet igår, väntade en god fisksoppa med vitlöksbröd på mig här hemma. Efter ett tag anlände måns direkt från stockholm så vi mös lite med familjen och kollade på filmen jägarna. Rolig flickvän som man är, somnade jag dock redan efter en halvtimma.. Vilket gav konsekvenser imorse då mamma som skulle med bussen till Sthlm kom in för att säga hejdå vid åtta. Efter det kunde varken måns eller jag somna om, så efter lite dragande i sängen gick vi upp och åt en lång frukost. Älskar verkligen sovmorgnar!

Nu gick precis månsan hem och jag sitter fortfarande här i morgonrock. Kanske borde hoppa in i duschen åtminstone :) Därefter ska jag börja pimpa mina svarta shorts med nitar. Hörs sen! Pusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

uscha för spöregn!!!

2012-02-21 @ 16:45:48
URL: http://pannishannis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0