2012-02-21


Denna morgon har jag inte legat på latsidan! Måns åkte härifrån vid nio tiden för att träna. Jag hade svårt att somna om men låg och drog mig ett tag innan jag tog det svåra beslutet att ta mig upp ur sängen.

Tog en powerwalk in till stan för att köpa ansiktsmask. Fick skoskav av mina älskade asics på halva vägen, det är väl självaste fan när man för en gång skull ger sig ut på promenad? Tackade gud för att min cykel stod kvar i stan sedan gårdagen.

Nu har jag precis lagat omelett till frukost och gjort mina livs första tweets på twitter! Ja jag vet att jag är två tusen år efter. Men jag kan fortfarande inte byta profilbild? Så jag får nöja mig med min gröna ring som på något sätt ska symbolisera mig. Men jag fick ju faktiskt respons av Isac direkt efter min första tweet. Alltid något man kan försöka glädja sig åt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0